Lördags morgon, känns som att jag förtjänar det..

Ligger i min soffa nu, ska nog äta något frukostaktigt snart, om jag orkar. Sen blir det slekt kalas för att fira Alma, min syster-yster! Ska bli skönt, då får man äta god mat och softa, hehe! Hoppas det inte kommer massor av folk för då måste man vara social och så, det orkar jag inte..

Igår var en mycket trevlig kväll, var först hos Johanna och åt middag, jätte gott! Bobbie, världens bästa kom ju också, har saknat honom så mycket! Sedan var det en massa sminkande och väntande.. Sen begav vi oss till deli där vi dansade och hade trevligt ett tag. Sen drog vi vidare till hugo och drack champange och sjöng för Johanna, fast Matilda sjöng hela kvällen. Sen hittade jag Simon, Simon, Amanda och lite annat folk där och tappade bort Johanna och co. Senare hittade jag dom, nästan medvetslöst fulla, haha, så dom bestämde sig för att åka hem. Jag hade kul resten av kvällen och det hela avslutades med snökrig och kebabrulle, jävla Alex kastade mig i en hård snödriva.. och Peder eller vad han heter mulade mig, två mot en.. Inte okej!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0