Jag hatar politiker!

Alltså Svenska politiker måste ju vara bland de tråkigaste och sämsta människorna som finns. Såg för ett tag sen enn debatt program med de två olika blocken "högern" och "vänstern", egentligen är det ju samma skit typ.. Idioterna får en fråga som dom inte kan svara på, det går verkligen inte, att vara svensk politiker resulterar i att så fort man får en fråga så skär det sig i munnen! Antinen så säger dom puckade saker eller så mummlar dom så att man inte hör, en annan sak dom också är jävligt bra på är personangepp, det är ju deras största nöje, att tilltala varandra med för och efternamn och kalla varanadra dumma saker..

Jag ska snart rösta för första gången i mitt liv och jag hatar alla, kan dom inte bara ha ett block, förutom att den ena sidan hejjar på dom rika och den andra för de fattiga så är det ju ingen skilnad. Eller nej jag vet, vi röstar i Sverige demokraterna i rikstagen och förvandlar vårt eget land till ett rövhål, JA!


Hehehehe!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0