"Inga förlåt inga ursäkter för att vi regerar svängen. Hey snubbar ja drar, det är dags att tänka på refrängen.."

Hehe, Min och Amandas Gangstaaah låt därvae! Det är precis det jag tänker göra, tänka på refrängen. Ska gå runt och mummla lite för mig själv ett tag och sedan bege mig mot sovrummet..

Hoppas att imorgon inte kommer att kännas lika bortkastat som idag, blir rastlös av att inte göra något värt. Försår mig inte på dom här blonda små 16 åriga tjejerna som hoppar av skolan och sover hela dagarna, hm, vad ska dom bli när dom blir stora? Blogging is not going to last forewaaah! Stackars barn, man kan ju hoppas att dom är bra på nånting..

Nu tänker jag vara lite kultiverad och lägga upp en jäkligt tuff bild som är målad av en man som kallas E.W.K.. Jag får lite ont i själen när jag ser den här bilden men samtidigt så tycker jag väldigt mycket om den och med denna bild så bjuder jag er godnatt och trevligt sovande!



/klara

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej! :) Nu har jag lottat ut finalisterna i min veckans blogg tävling. Kolla in om du är en av dom & hjälp mig gärna att förbättra min blogg genom att kommentera din idé på min blogg!

Om du inte har gått vidare i tävlingen så ge inte upp, jag kommer fortsätta med tävlingen så håll utkik, det är kanske din tur nästa gång :) kram Sofia

2010-02-02 @ 16:28:09
URL: http://dho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0