HELT BEROENDE!

Nu har jag tittat på 7 avsnitt av vampire diaries och jag är helt fast! Jag klagar alltid på folk som laddar ner serier och sen nördar och ser alla avsnitt på raken men nu är jag själv där. Till min stora besvikelse finns det inte fler avsnitt att ladda ner nu och jag blir galen, det är såå spännande!

Har varit hemma hela dagen idag, det är ju ca 20- ute så jag har inte pallat att gå ut. Börjar bli sådär jobbigt rastlös nu och det är lite jobbigt för jag vet inte vad jag ska göra. Får väll hitta på något skit kul imorgon och kompensera upp för idag.. Ska ta en sväng förbi myrorna också och se om jag hittar något najs så jag kan få igång det här med secondhand-bloggandet!

Får se om jag skriver mer sen, eller om jag lägger mig och sover bort rastlösheten.

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0