Håller hoppet vid liv!

Jag hoppas verkligen att Simon kommer hem med en pizza! Förutom förra söndagen så har jag inte ätit pizza på jätte länge, varför blir jag sjukligt sugen på pizza nu förtiden? Tänk om jag håller på att gå in i en ond cirkel av pizza ätande? Det räcker med cola beroende eller, känns som att jag måste väga upp det onyttiga jag äter för att kunna dricka de ofantliga mängderna med cola som jag dricker..

Jag kan avslöja omfattningen av mitt sk cola-beroende: De senaste 3-4 åren har det nog inte gått en dag utan att jag druckit cola, i snitt kanske jag dricker 1-1½ liter om dagen.. Jag tror inte det är så bra det här. Jag borde sluta..

Jag tror jag ska börja träna, känns som att det behövs nu..



/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0