God-dagens!

Hello and hej! Idag har min uppdatering varit död.. I morse fungerade inte internet och sen var jag ju på teatern och där finns det icke internet, när jag kom hem så funkade inte internet och orken att försöka fixa det fanns helt enkelt inte där. Sedan kom Simon hem och då gick vi och fikade med Robin, Nina, Vincent, Zoda, Kricka, Geson, Jacke och Musse.. Vincent - världens sötnos med mys kinder och tillsammans var dom ju världens sötaste lilla familj!

Om teatern då.. Jag har fått rollen med mest repliker typ och blir ganska nervös när jag tänker på det men det kommer nog att gå lysande. Ni får komma och titta sen om ca 3 veckor! Nu måset jag läsa lite repliker faktiskt. See yah!

/klara

Kommentarer
Postat av: Laila

nawh så söt :)

2010-02-03 @ 12:41:54
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0