GÅRDAGEN & GODMORGON!

Godmorgon allihopa, nu är jag inte helt oväntat tillbaka i min säng. Orkar inte göra något, fast jag har en massa kläder som ska vikas och disk som ska diskas..

Igår efter Amanda och Matilda kom hit lagade vi mat och det vart king! Sen kom Dado och hämtade oss och vi åkte hem till honom, där vi drack lite tog det ganska lugnt och sådär. Sen när vi "skulle hem" fick Amanda och Matilda som hade varit mest o pepp någon knepp i huvudet och började dansa på Mirzas bil. Hm.. Vi hade en özum time i bilen iallfall och sen åkte vi tillbaka till Dado igen, där det sakta men säkert dog ut och vi åkte hem på riktigt och sooov!

Nu ska jag se sista avsnittet av vampire diaries för jag kan inte hålla mig! Stefania säger att det inte kommer nya avsnitt för ens om en månad, det kan inte vara sant!! Det får inte vara sant!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0