Fest på Kungsgård..

Sitter på Olle och co lektion, fan va kul det är.. Noot! Funderar på att hoppa från en bro! Var på lilla teatern men det var ingen lärare, nej då så vi satt där till 11 typ och sen så gick vi till Mc Donalds för vi fick ingen mat av skolan. Hm.. Nu sitter jag här som en looooser pöå deras handels lektion och skrattar för mig själv för att dom är så sämst! Hihi! Vet i fan vart jag kommer hamna sen, känner att jag snart somnar och att jag kommer vakna upp någon annanstans, det skulle ju vara sjukt skönt att vakna upp i typ Thailand eller något.

ÅKE! ÅKE ÅKER BUSS!!

/klara

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Nu är finalisterna av Veckans blogg publicerade!

Kika in för att se om du är en av dom :)

Hoppas allt är bra!

/ Zandra :)

2010-02-01 @ 15:37:03
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0