En ny dag är här, för några timmar sen..

Hade en riktig sovmorgon idag, vi vaknade väll runt halv 2 typ. Känns helt okej faktiskt och jag har inte alls dåligt samvete, varför ska jag ha det när det är lov och jag har kämpat som en gris med allt de senaste veckorna. Nu sitter jag i soffan och äter lite frukost och dricker kaffe.. På tv är det något coolt program om Mayaindianderna, jag gillar dokumentärprogram, det är väldigt underskattat.. Men den sämsta jag har sätt är en som dom visade på norrköpings lokal-kanal och den handlade om utedass?! Nu är även lump-Adam här och stressar över allt han ska hinna med här i stan, han har 24 timmar på sig.

Nu blir det till att ta en fika iallafall, se ju!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0