Allahjärtansdag dagen!

Idag var det ju kärlekens dag, enligt mig ett sätt för afärerna att tjäna lite extra pengar, men men det är väll mysigt. Dessutom är det min mammas födelsedag så jag har väll mer sätt det som min mammas födelsedag än som allahjärtansdag.. Jag och Amanda bestämde oss iallfall för att gå till stan och ta en romantisk middag på Istanbull kebab, men det blev mest till att driva med alla som köper rosor och skit till varandra. När jag väl kom hem så hade Simon köpt jätte fina rosor och choklad till mig, där smälte mitt hjärta och mitt hat för allahjärtansdag svalnade.. Hihi!

Snart blir det nog till att titta på film och sen måste jag plugga repliker! Hoppas ni alla får en fin och kärleksfyld kväll, annars får ni väll komma förbi och mysa in er i mitt och simons kärleks-hem! SKOOOOJA! SKÄÄMTA!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0