THINGS ARE JUST THINGS

Har just varit och hämtat mina gräjor i den gammla dammiga lägenheten, det va mest småskit men en del roliga saker som man hade glömt att man hade. Alltid kul att hitta sånt. Tog innan det en fika med Matilda, sen tillkom Simon, Olivia och Natha. Vad som händer ikväll har jag inte en aning om just nu, men imorgon måste jag iallfall försöka komma iväg till arbetsförmedlingen. Viktigt, viktigt! Nu ska jag ta en kall dusch och hitta på något kul!

But what about the tomorrow
I don´t really wanna know
About all the cares and the sorrow
I ain´t gonna let it show
You put all eggs in one basket
That´s the way I wanna live

So let´s seize the day

/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0