SOVA ÄR FÖR TÖNTAR

Eller så är det bara jag som inte är så bra på det. Ligger iallfall i sängen nu, har inte ens försökt att sova varför vet jag inte men kanske för att det är jätte tråkigt att sova själv. Funderar på att gå ut och röka men det vet jag inte om jag orkar.. Hm, hade jag något att skriva igentligen? Nja..

Måste försöka komma upp i tid imorgon så jag kan komma in i någon form av tidsrytm, inte för att jag har något att göra på dagarna direkt men va fan det känns ju meningslöst att sova när alla andra är vakna och vara vaken när alla andra sover. Så sant så!

Kvällen har som sagt spenderats hemma med mamma, har kollat på tv, spelat en massa coola spel på datorn och bara dragit runt. Ganska skönt faktiskt och är förvånad att jag klarade en hel hemma dag utan att få spasmer. Nu måste jag verkligen försöka sova, försöka är det bästa man kan göra har jag hört. Godnatt på eder alla!

/klara

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin dag! =)

2010-08-26 @ 05:18:38
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0