KONSTEN ATT GÖRA SOM MAN VILL

För det är svårt, speciellt när man vill flera saker som inte går att kombinera. Men, jag är snart 19 år, arbetslös och utan framtid i denna staden. Jag vill inte vara kvar här. Med detta menar jag så absolut inte att jag inte kommer att sakna mina vänner osv, men ett liv i norrköping är inte något jag vill ha i reswten av mitt liv. Man kan inte stanna pga feghet eller lathet, för om jag skulle göra det nu så skulle jag antagligen vakna upp om 10-20 år och känna att jag har misslyckats. Ända sedan studenten har mitt huvud varit fullt med tvivet och ångest men jag har nu för mig själv kommit fram till att jag ska åka. Jag måste våga och jag kan inte vänta, för det är så jag alltid gör.. Jag väntar, och tänker att det kan jag göra sen, det blir inget sen.. Med tanke på familj vänner och andra viktiga människor så kommer dom, om dom nu är viktiga att finnas kvar när jag kommer tillbaka. När jag är klar med det som jag vill göra. För nu ska jag göra det och jag hoppas och tror att de som bryr sig på riktigt dom förstår och låter mig göra det. Tack och hej, jag älsar mig blogg, för jag måste få skriva av mig sånna här saker.

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0