EN PERIOD AV SKIT

Vad gör man när någon dör? Att någon dör, är för mig bland de mest konstiga och abstrakta kännslorna i världen. Att veta att någon inte finns mer och att man aldrig kommer se personen igen men inte veta vart personen är. Att vara tvungen att acceptera att det är så det är och att ingen människa i hela världen kan ändra på det, att vara totalt maktlös. Den kännslan bor i mig just nu, och varje gång det händer byggs den på. Människor som fanns i min omgivning, trevliga, fina, underbara människor som utan någon som helst rättvisa inte ska få finnas mer. 

John, aldrig otrevlig mot någon, alltid med ett unikt och finuligt leende på läpparna, så många dagar man har dragit runt med honom och vasa-kickers är oförglömligt. Det har gått så lång tid sen dess men John har alltid varit någon man fortfarande stannar upp och hälsar på, snackar med och som alltid är trevlig och glad. Vi gjorde så mycket knäppa saker allihopa och trots att du inte finns mer så ler jag fortfarande när jag tänker på dig.

/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0