DONCORLIONE

Hello frendjz. Sitter som vanligt ute i arkösund, dock inte på jobbet denna gång utan i min lilla lilla stuga. Idag har för min del varit en sådan kompiös extrem-söndag, vaknade full i Johns bil och svettades som ett animuul, gick till affären (vivo som John säger) och köpte ohemulta mängder dricka: Loka, Ramlösa, Äppel mer, Pasionsfruks mer, Colax2 och Cola zero.. Vi va tre pers. Sen låg vi i Johns nyinvigda (hus)bil och fnittrade fram alla dumheter vi gjorde igår ända tills vi tog oss i kragen och gicl till Tord för att äta, det va stängt så vi fick äta chips hos Calle tills dom öppnade och sen creavade vi hamburgetalrig och somnade. När jag vaknade laddede jag ner Crank 2 och låg i sängen stilla som en skjuten säl och tittade.. Nu har jag duschat, kokat nudlar i en vattenkokare (det gick verkligen skit dåligt, så gör aldrig det) och ska snart dra mig mot hotellet och bada med, som Jukka säger, "the lokals". Puss och snusk vänner, vi hörs!

/klara

Kommentarer
Postat av: s. gotte

vi som väntar på något gott, vi väntar alltid för länge. saknar uppdateringar och bli frisk snart quinna! vill planera. :D

2010-08-09 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0