VITT LJUS

Det är något konstigt slags ljus ute, inte soligt fast inte helt molnigt.. Skumt väder och jag vet inte alls om jag tycker om det. Fan vilken väder människa jag är, jag påverkas av vädret som en mupp ju och skriver på tok för mycket om vädret här.. Måste vara tjatigt!

Sitter just nu i skolan, dagen började bra för alla var glada och Steffe var här eller a henne mötte jag på vägen till skolan. Vi har nyss haft svenska, vi tittade på en film - "Missisippi brinner" heter den, jätte hemsk men bra. Nu börjar jag bli hungrig fast innan lunchen har vi engelska. Inte as kul, nae va!

Efter skolan ska jag väll försöka att kombinera plugg och planering av morgondagen. Undrar hur detta ska sluta?! Men så lägligt fick vi sovmorgon imorgon så jag kan sitta uppe länge och vara duktig.

/klara


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Hej, nu e veckans blogg finalister uppe på bloggen! Kolla om det blev du som blev en av finalisterna, om inte släng en röst på en annan av bloggarna :)

2010-04-29 @ 15:35:29
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0