THE WALK OF SHAME!

Hello and hej mf! Är nu äntligen hemma efter en hel dag på "the walk of shame". Startade dagen med att åka till Lindö för att möta Johanna som som vanligt va långsam as hell! Satt och tittade på testosteron fyllda så pojkar som spelade basket och kände mig allmänt äcklig. Jag och Johanna styrde sedan mot Maxi där jag inhandlade hårfärg och en del annat nyttigt, så nu ska jag se vettig ut igen snart hoppas jag. En dusch kanske skulle vara på sin platts också, sen blir det påskmiddag med la familja och sedan fira Felix! Kommer bli en özöm kväll som enligt planen ska sluta med att jag och Johanna ska krypa hem till Lindö. KOLT! Kankse visar upp mig här igen när jag ser ut som en riktig människa, kanske! Puss!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0