TACK FÖR ATT JAG INTE HETER TOMMY

Godmorgon soldater. Solen skiner, min mage gör ont, jag är trött och lite äcklig - allt är som vanligt alltså. Igår var jag på världens meningslösaste möte eftersom jag redan visste om allt som sas. Sedan åkte jag till grottan och tittade på film med Vikki, Amanda och Olle. Där somnade jag sen efter att ha legat och lyssnat på miffots flås/snarkljud.

Idag är matte dag, känns inte så värst lockande. Jag känner mer för att gå hem och sova, men det ska jag inte göra, jag biter ihop. Kanske tar en paus på bänken i solen sen, om jag vågar.

Nu är det samhällskunskap på g. Förlåt för min dåliga fantasi!

/klara

Kommentarer
Postat av: mr s

Robyn Rihanna Fenty (born February 20, 1988)



FAN JAG HADE FEL!!!

2010-04-14 @ 09:05:49
Postat av: klara

hahahaha! du har ju fel, om allt!

2010-04-14 @ 09:14:22
URL: http://klaraearlingh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0