SKOLAN KL 19.00?

Inte för att jag går i skolan, nej nej. Jag är på möte, inför resa och student. Det är ju ganska värda ämnen men ändå, jag kunde ju varit och gjort roliga saker. Kände mig genast trött och tråkig när jag kom in i skolan, usch! Undrar vad det ska bli av denna dagen, är verkligen inte sugen på att bara åka hem. Jag vet jag är sällskapssjuk, tror att det är någon social störning jag har men jag hatar att vara ensam. Det funkar inte i mer än nån timme. Hoppas det löser sig, det gör det säkert.

Misslyckades ganska hårt med att hämta mina grejer i lägenheten också, fick inte tag på någon bil. Men sökt skola har jag iallfall gjort. Håller tummarna för att Göteborg gillar mig och låter mig gå där så jag får flytta lite. Skulle vara özöm! Sitter just nu och tittar på bilder på omi, oh jag vill verkligen åka dit, nu på våren och allt. Gad, varför vart jag född i Norrköping?

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0