SKOLAN ÄR KOL!

Sitter i skolan igen och det känns jävligt bra faktiskt, jag och Stefania sitter som vanligt med våra datorer och är jävligt uppkopplade. Det är ju inte helt pk att sitta och blogga på lektionstid, men om man gör det i smyg så att det inte märks så gör det ju inte så mycket. Solen skiner som bara den och ah det känns totalt skönt, det ända som fattas är mina nya solglasögon som ligger hemma hos Amanda och deppar för att jag har glömt dom där. Det känns lite motsägelsefullt att både jag och Steffe sitter och pimplar kaffe ur koppar som det står God Jul på, men vi matchar så det är ändå tufft. Slutar tidigt idag också, damn vilken jävla dag! Måste hålla igång bara så att jag inte blir trött, får inte!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0