SKA MAN KALLA DETTA RUTA ETT?

Inte igen, jag orkar inte! Ska man kanske ta att bli lesbisk? Eller bara lägga ner..

Hej! Detta kommer antagligen, som det ser ut just nu iaf, inte att bli en bättre dag än igår.. Det snöar ute, jag försov mig igen och jag har fortfarande, trotts flera timmars sömn, blivit hånad. Özöm Zmök! Det känns ungefär såhär: Skit!

Ska snart ge mig av för att ha gymnastik och sen ska jag till lägenheten en sväng, hänga lite med min feta kompis och leta efter mitt kemiarbete. Funderar på att ta med mig alla saker därifrån och ta med dom på spårvagnen, eller nä det gör jag inte! Haha, nu orkar jag inte skriva mer oförståligt trams.

P.s - Simon K har blivit kompis med t-pain och börjat autotuneat sin röst, hjälp?!

/klara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0