RAPORT FRÅN GROTTAN

Hello homo's. Just ni sitter jag hos min man i grottan och äter chips och dricker pepsi, inte okej med pepsi! Idag har jag inte gjort ett skit förutom att bara vara här så egentligen har jag inte så mycket att säga. Jo jag har en sak, jag tror att jag har gift mig med en bög, alltså en homosexuell man.. Känns bra! 

Jag vet inte om jag har skrivit om mitt och Olles bett vi hade om matchen igår. Om fittcplaget som inte ens är värda att nämna vid namn vann så ska jag vara hans bitch i en vecka och om barca vann skulle han vara min bitch i en vecka, om det blev 0-0 eller 1-1 så vann jag men nej!!! Det blev 2-2 och jag fick tillbringa resten av kvällen med att plocka upp fittans saker från golvet och bädda hans säng.

Ikväll ska vi dra till babyl några stycken och fira påsklov, özöm. Hörs!

/klara
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0