MEDANS ANDRA..

.. Softar snygg bilder, tar jag bara fula!

Hay you! "Dabbe världens snyggaste man" var tydligen missnöjd med mitt senaste inlägg, synd! Nu har jag iallfall tagit en sväng i haga och jagat vilt, alla möjliga sorter. Krängt en burk cola och wellas hårspray. Det var en jävligt händelserik och spännande färd. Upptäcksfärder har ju blivit topp 2 roligaste saken att göra just nu. Man ska hellst sitta på ryggen på en ganska lång blond slyna också. Ursäkta ordvalet där men man ska inte ljuga, det är fult att ljuga.

Jag älskar att skiva obegripliga saker, fast just nu gör jag det bara för att jag inte har något bättre för mig. Skulle kunna skriva om saker som verkligen är viktiga, men jag tror inte ni skulle fatta. Jag skulle också kunna skriva om saker som roar mig, men då skulle Simon bara gnälla på mig och säga att jag letar bråk - det gör jag inte. Knakse borde ta tag i saker och ting och göra något vettigt, eller så slösar jag bort två timmar av mitt liv och spelar The Sims 3.. Låter fett värt eftersom folk inte har vaknt än och dom få som har det är tråkiga. Fuck yeah, lets play!

"Nu ska vi ha hemma kväll hela veckan och du ska inte gå ut, absolut inte med dina kompisar" - hahaha!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0