LILLE JAG

Förlåt för otroligt dåligt betende..

Har varit grottmänniksa i ca två dagar nu och därav inget bluggande. Men nu är jag hemma igen och mår bra. Kommer nyss från busfabriken där jag har hängt hela förmiddagen med mina systrar. Helt okej och lite kul, hade antagligen varit kick-ass roligt om jag inte hade varit snortrött och hatat barn. Känns dumt att hata barn i ett hus med ca 30.000 barn i.

Ikväll hoppas jag på att vi lyckas styra upp något roligt, kanske party! Har varit på tok för slappa dagar den senaste tiden. Nu närmast tänkte jag ta mig till affären, köpa hårspray och sedan duscha och göra mig fin, göra något åt grottmänniskolooken.. Den är inte okej, när man är utanför grottan. Özöm Ök, och jag säger hejdå med denna bilden (så att ni fattar var "grottmänniskolooken" är)



/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0