JUST SMILE LIKE YOU MEAN IT, I DONT GIVE A FUCK WHATS'S INSIDE!

Dumma människor! Sitter hemma nu och äter mig tjock och fet inför sommaren, tänkte att jag skulle försöka att inte bli cp uttråkad ifall det inte händer något roligt, så jag kollar runt lite bloggar och skit. Men nej, det ända folk skriver om är mode eller skit. Dikter, hallå vem fan vill läsa dikter! Ah, sluta! Inte ett dugg jävla kul. Tipsa om bra bloggar!

Eftermiddagen/kvällen har tillbringats med Amanda, Olle och Vikki. Var en sväng förbi okkaskolan där boysen spelade basket men där hängde vi inte så länge. Vi hängde mest i grottan, softade blue balls och VD! Funderar på att se en film kanske, eller gangstar med Amanda och Stefan. Vi får se vart kvällen tar mig.

Skrivaren förresten, började funka till slut och jag kom igång med mitt ego-projekt. Ni får inte set förens et är klart! Nu jävlar ska jag ut och döda smådjur. Puss!

/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0