JAG ÄR I MIAMI, SLYNA!

Men tja! Hemma efter en heldag i skolan, gymnastik nu på slutet där vi gjorde utvärdering av läsåret. As kul, elleh? Mja.. Nu ska jag allderles snart hoppa in i duschen och sen plugga för hela slanten. Kanske kanske kanske blir att åka och kolla på basket med Johanna-boiy också bara för omväxlingens skull.

Valborg verkar ju också te sig rätt bra som det ser ut nu, massor av öl och trevliga människor + grillning, bara att hoppas på att vädret inte fuckar upp, då blir det ritualslackt och straffknull med grovsalt.. På vädret alltså. Fan idag har varit en bra dag, jag är lycklig!


Här ta en bild när jag äter korvstråganof dirr från kastrullen, gör det!

/klara

Kommentarer
Postat av: stefania

ska ni till stadium arena? :)

2010-04-29 @ 16:37:10
Postat av: klara

yes box, ska du?

2010-04-29 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0