IBLAND KÄNNER MAN ATT DET TAR EMOT

Jag är hemma, igen! Efter en helg av kalas och mys. Det har ju nästan varit som helg i en vecka nu men ändå. Lovet i stort har varit bra, inga större motgångar förutom kanske min egen lathet. Borde har pluggat och gjort en del viktiga saker men tiden gick för fort och det var för skönt att inte tänka på det. Men imorgon är det skärpning och hög tid för arbete igen. Min plan är att gå upp tidigt, äta en sjukt bra frukost och vara på topp hela dagen, hoppas på sol också, då ska det nog gå bra.

Annars känner jag mig jävligt bra, eller mest iallfall. Vissa saker undrar man ju varför man gör, men det finns väll ingen anledning att gräva ner sig i det nu eller. Fan är lite besviken att jag inte har haft kameran med i helgen det hade ju varit ganska kul att se på nu.

Nej ni go' vänner, nu är det tid för mig att äta. Ha en bra kväll!

/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0