GÅRDAGEN OCKSÅ?

Kanske ska dra en resumé av gårdagen också. Jag och Amanda öppnade en öl och det var som om partymode spred sig in i våra kroppar. Efter 5 dagars fest blev det ekonomiskt också! Sen kom Felix, David och Kaya vi drack julmustsdrikar och spelade ölspel. Sen rörde vi oss mot Deli där vi mötteupp Dado, Mirza och Jacke. Sen kom även Johanna förbi och det var trevligt, ända tills jag fick för mig att jag skulle dricka en "Bin Ladin"... Det var ta mig i fanskapet det värsta jag varit med om!!! Jag brann i ca 40 min... Det va helt sjukt fast nu har jag gjort det och nu behöver jag aldrig göra det igen! Sedan skulle vi dra hem till Felix för att ha någon typ av efterfest men på vägen dit fick jag någon form av ryck och hoppade ur bilen i farten och sprang.. Kände mig sjukt busig och impulsiv i ca 20 min, sen kom jag till sans och bad Johanna att komma och hämta mig igen. Jag verkar vara en sån där person som måste göra misstagen för att lära mig av dom, jag kan inte bara tänka först. Det va kul iallfall! Sen åkte vi till Felix på riktigt, softade och åt mat och sen hem till Joahnna och sov. Özöm kväll - jag är nöjd.

Planderna för resten av lovet ska snart spikas, bli antagligen stockholm med Felix och co. Ska bli kul! Tackar för mig och på återseende, nu ropar duschen på mig! Baj lovers!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0