FAN VA SYND, BRUDAR MED SNOPP!

Ibland blir man lite förvirrad, idag måste jag säga att jag har varit extremt förvirrad. Tänker av persoliga skäl inte gå in på några detaljer, då blir jag utpekad som den dumma, det vill jag ju inte.

Just nu sitter jag med mina miljoner papper utspridda omkring mig och ska snart sätta igång att skriva, eller nej! Jag vet inte vad jag ska skriva, fan va praktiskt. Jag kan vara nr 1 sämst i världen på att plugga faktiskt. Duscha behöver jag göra också, fan det är svårt att vara jag idag.

Imorgon hoppas jag för min och er skull att jag lyckas vakna med ett bättre humör, för det kan ju inte vara allt för roligt att läsa mina klago inlägg. Hoppas på sol och trevliga upplevelser. Snälla!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0