ETT MYSTERIUM!

En sak man blir jävligt förundrad över, iallfall jag är "börja bra - bli skit syndromet", jag syftar då självklart på artister. Blir arg när jag tänker på det, speciellt när det bara handlar om pengar, förså hur många som säljer sig själva. Usch. Ett exempel är Gwen stefani, jag älskar No Doubt där hon sjunger sen gör hon solokariär och gör skit. Varför? Hon var ju tuff? Om det inte handlar om pengar så handlar det om knark eller sprit.. Dummar rika duktiga människor.

Jag tänker strunta i Gwen Stefanis tragiska försök att göra egen musik och fortsätta lyssna på No Doubt istället. Fan va skänt det är att ha en blogg, så kan man vara arg där istället för att skrika på folk. Fan va Gwen skulle behöva akta sig om jag inte hade blogg. ÖZÖM! hihi, puss!

No Doubt – Just A Girl
No Doubt – Don't Speak 
No Doubt – It's My Life

/klara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0