EN I MÄNGDEN

Känner jag mig som, för jag är sjuk! Alla blir sjuka, jag med. Usch! Sitter hemma och snorar som en rutten skit och hostar som att det bor stora fula saker i min hals som vill komma upp. Tacka vet jag strepsils, det är bra skit. Har hängt i grottan, större delen av dagen ensam. Tänkte att jag skulle gå till skolan men när jag vaknade kändes det som att jag höll på att bli ett grönt monster, mådde skit och valde att somna om. Sen kom min arbetande man hem i svettiga målarkläder och vi tog det lugnt i solen.

Kvällen ska jag ägna åt att se en film, "I faderns namn" som vi ska analysera till svenskan. Sedan ska jag skriva på mitt religionsarbete och ta hand om mig själv så att jag orkar åka till stockholm imorgon. Vi ska ju på teater med klassen och kommer vara borta ca 12 timmar, kommer ju antagligen att vara helt slut när jag kommer hem men det är det värt! Tänkte lägga upp lite mysiga bilder från basketspelning i Lindö igår också, får vårpirr i hela kroppen när jag sert. Puss!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0