DEN FÖRSTA BLIR ALLTID BÄST

Nej men oj, klockan är snart halv 4 på natten/morgonen och nej, jag sover inte. Jag städar garderob, målar naglarna, testar kläder och gör allt man inte borde göra så här sent en söndag... Funderar just nu på att dygna, men det är nog inte så smart.

Jag hatar att måla naglarna på mig själv, den första (vänster) blir alltid mycket bättre. Man borde träna sin vänsterhan så att man kunde allt lika bra med den som med höger, skulle vara coolt!

Som vanligt när jag sitter uppe såhär så börjar jag tänka på en massa saker, oftast brukar det vara jobbiga saker men just nu är det inte det. Jag har gjort en plan!!! En jävligt bra plan, som antagligen inte går att formulera i ord men det fulkomligen strålar om den i mitt huvud. En del av planen är att jag ska jobba på mina beroenden. Jag tycker själv att det låter skit töntigt men jag ska verkligen försöka. Om inte sluta helt med - cola, cigg och kaffe så åtminstonde trappa ner! Det är mitt första mål i min briljanta plan, de andra stegen kommer väll med tiden, alltså jag pratar inte en vecko planering nu.. Detta är en förvandlingsprosess. Ni ska få se!

/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0