DÅLIG DAG, SKRÄP JAG!

Sitter på Begnts dator i skolan och är depp, snart kommer han väll och skriker på mig att jag ska gå bort. Dumma PB. Jag behöver någonting, jag vill ha någonting, någonting bra! Har inte varit såhär depp på hur länge som hellst, vet inte vad det är med mig. Antagligen har det med allt detta skolarbete att göra och ju längre den här dagen går, ju mer dör min motivation att gå hem och plugga. Jag vill bara sova bort hela dagen, begrava mig i min (eller a min systers) säng och stanna där tills någon kommer och gör mig glad. Det borde man ha, en någonting som bara hade som uppgift att göra en glad när man va nere. Nä usch, nu orkar jag inte mer. Nu ska jag deppa för mig själv. FAN!

/bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0