BORED!

Nu har jag tråkigt kära vänner, av någon dum anledning så blir jag fruktansvärt frustrerad och arg när jag har tråkigt. Jag kommer på mig själv sitta med rynkade ögonbryn och svära åt saker. Mest skit på facebook som inte en jävel bryr sig om men ändå. Jag blir sjukt arg på att man tydligen inte längre behöver ha kontakt med folk som normala människor utan allt måste vara öppet för alla på facebook. Man har inte längre kul för att ha kul, utan bara för att visa alla hur kul man har haft på facbook. Äckliga skit sida och det som gör mig nästan mest arg är att även om jag hatar det, kan jag inte låta bli att använda det! Slyna?

En annan sak som gör mig jävligt arg, det är vuxna människor som beter sig som 14 åriga snorungar. att vara 20 år gammal med ett sådant betende, fy fan va patetiskt. Äckeljävlar säger jag bara. Sluta hitta fel i allt, säg hej och se glada ut. Dumma idioter!

PUSS!

/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0