BLOGGBRÅK, SÅ JÄVLA BRA!

Fan jag vill också starta bloggbråk, så jävla värt att sitta och skriva skit om ytliga bajsmänniskor och ljuga om hur lite pengar dom har. Fan varför kan inte jag få vara med grabbar?! Det bästa bloggbråket just nu måste ju vara Kissi vs. Jackie, totalt crazy! "amagad hon ér så fattig", jag vill meeeed! Om jag fick välja så skulle jag vilja bråka med Amir GaybloggarN, så jävla tufft det skulle vara! Kan ingen ringa honom och säga att jag vill ha lite gaydrama i mitt liv.

Olle tjatar ju som fan att jag ska starta bloggbråk med någon, men det finns ju verkligen ingen kul att bloggbråka med i norrköping, alla är så lama. Om någon startar en blogg som är tuff, då kan vi slåss! Fan nu kom jag på en bra topp 4!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0