ÅTERUPPSTÅNDELSEN

Godmorgon lovers! Jag är tillbaka från något halvdött tillstånd som jag var i igår. Har aldrig varit så trött i hela mitt liv men min kropp blandade nog ihop hur man beter sig när man är trött och när man är pigg för jag sprang omkring och var helt galen hela dagen. Det kanske var på grund av vädret eller bara reserv enerig, inte vet jag. Men när jag kom hem slog jag iallfall ihop som en besegrad. Somnade med mobilen i handen med ett halvklart sms på gång.

Förutom tröttheten och Olles dåliga uppförande så var gårdagen underbar. Världens bästa väder och basket i Lindö. Solen sken och allt kändes lite lättare än vanligt. Pojkar som spelar basket kan ju vara bland det osexigaste som finns, speciellt boysen. Macke G blir röd som ett plommon i ansiktet, Axel går runt och cphostar som någon som håller på att dö, Orre springer runt i militärkeps och skriker "shit loo", Olle ser bara allmänt gay ut, Simon klär av sig och visar obehagliga kroppsdelar, Doddis börjar blöda hela tiden och Vikki visar sitt bleka skinn. Gad i love them, det gör jag verkligen. Skitsnygga.

Nu är jag tillbaka i skolan och vi håller på att brata om USAs lagar, samhällskunskap är kul! Hoppas Klara har gjort cupcakes idag med, då blir jag özöm glad! Puss!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0