Vanliga dagar, likadant som annars..

Sitter hemma i soffan och försöker plugga lite, ska skriva en hög med uppgifter till våran period i modern historia. Men jag kan ju inte direkt säga att det går jätte bra. Har ingen insperation.. Känns som mitt huvud är en stor klump med överkokt gröt! Har lite dåligt samvete för att jag inte orkade ta emot besök idag också, förlåt Matilda! Men jag var så väldans trött. Sedan tog jag tag i mig själv och städade lite. Tände ljus och fixade lite fint. Jag är så bra på att hitta andra saker att göra, än just det jag borde göra. Just nu sitter jag och gör ingentng för att jag väntar på att Project Runway ska börja. Det är ju så grått ute, kan man inte få känna att man inte orkar då?

För att det är en sådan vanlig dag idag så ska jag lägga upp lite bilder som är från en helt vanlig dag.







/klara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0