Skvaller blogg?!

HAHAHA! Jag fick nyss syn på en länk på facebook om en skvaller blogg, där jag var nämd. Jag finner verkligen sådant roligt! Våldsamt roligt! I denna blogg kan ban läsa "Det verkar vara något som smittar av sig, eftersom Simon Kuylenstierna just flyttat ihop med sin flickvän Klara". Party grabbarna stadgar sig va, det är ju smaskigt skvaller!! Om ni kära skvaller bloggare vill höra det senaste från vårat liv som sambos är det bara att skriva! Ni kan få de senaste sliskiga detaljerna om hur Simon satte upp gardiner! hihi, sött!

Men sen tycker jag att det är onödigt att denna skvaller bloggare ska skriva om mamma nina! Att bli mamma, kan jag tänka mig är inte lätt, för någon.. Spelar väll ingen roll hur gammal man är, om hon är lycklig så spelar det ju ingen roll om någon annan tycker något om det. Inte så att någon kommer att lida av ungen! Jag hejar på er, och önskar er all lycka!

/klara

Kommentarer
Postat av: Niinaa

haha, det är ganska kul och se vilket missnöjt liv han/hon måste ha! :)

men nu är ju personen polisanmäld, så det ska bli jävligt kul om man får reda på vem det är!



tack btw. :)

2009-11-10 @ 20:34:23
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: klara

Det som är mest skrämmande är ju att det är ju antagligen någon man känner..

2009-11-11 @ 23:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0