Planera rimmar på informera!!

Jag är på fruktansvärt dåligt humör idag och detta bara på grund av hur min skola sköts. Vi får ingen information om någonting, ingen gör vad dom ska och våra lärare säger att det inte är deras ansvar. Vad fan är deras ansvar då. Hur ska man kunna planera en friluftsdag om man får veta det dagen innan? Jävla amatörer! Jag tänker skita i allt nu för fan! Jag orkar inte hålla på och leka duktig. fok jo!!

I övrigt så har jag inte gjort något alls idag förutom att varit i skolan.. Jag var i skolan till kl halv 7!!! nooo!!!

/klara :@

Kommentarer
Postat av: Simon.S

Jag är med dig syster. Det måste bli en ändring snart.

Jag kan ju inte vara där pga elevråds-grejen, är det någon som har koll på nåt?

2009-11-12 @ 20:31:54
Postat av: klara

Nej det är inte en jävel som har koll, när vi skulle prata om det idag så var typ det Uffe sa "nä men det är inte så organiserat, och ni måste äta utomhus" jag blir galen.. funderar på att skita i det!

2009-11-12 @ 20:34:53
Postat av: Simon.S

Skit i det då så sänder vi ju ett budskap till skolan. Bättre organisation annars blir det inget. Det enda som vart organiserat över huvudtaget den senaste tiden är gymnasiemässan..

2009-11-12 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0