PH, för Paradise Hotel, snittsit!

Idag smäller det! Skäms nästan över mig själv, har alvarligt talat laddat för världens skit program!




Men jag har inte bara varit dålig idag, har pluggat matte också! Fast jag kan inte direkt påstå att jag fattar något. Måste prata med lille david imorgon. Ska skriva lite på historia arbetet också! Nu ska vi dricka lite kaffe och sen kommer Amanda för att fira! Adam kom förbi för att hämta sin studentmössa också, men jag tror det mest var en ursäkt för att få lite sällskap!



Ja men jag fattar!!

/klara

Kommentarer
Postat av: Heidi

jaaaaa, jag älskar PH! hahah så underbart att bara försvinna in i skiten.

2009-11-15 @ 17:08:13
Postat av: klara

JA det är som att fastna i drog träsket!

2009-11-15 @ 17:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0