MATEMATIK! SKIT!

Matte är inte mitt kall i livet. Det går inte bra, har prov nästa vecka på logaritmer, vad är en logaritm? Jag trodde det var delat med, plus, minus och gånger vi snackade om.. men nej! Det är potens förkortning och rationella uttryck. Och detta ska jag ha prov på om en vecka, helvetet förbanna matte C!!!

I övrigt så är jag trött, har hela morgonen ägnat mig åt modern litteraturhistoria, intresant med väldigt klurigt.. Dadaism, det finns något som heter så! Gud vilka dåliga människor, dom vill inte ha ord på saker. Det är nog smart!

Så just nu så sitter jag och ritar i paint, blev inspererad av den där tävlings sidan.. Har försökt rita en rymd bild, men det blev bara en bild med en pokémon som tuggar på jorden. Mina ögon vill stänga sig och jag måste söka jobb.

Hoppas det går bra för Simon idag, jag tror det.

/klara

Kommentarer
Postat av: Simpa K

Det gick jätte bra för mig. Hyllorna sitter perfekt och gardinerna är väl sådär, helt O.K jobbat av mig iaf. :)

2009-11-11 @ 01:54:31
Postat av: klara

bra baby :)

2009-11-11 @ 23:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0