Inte mycket nytt, mest bara småsaker..

Idag har jag skrivit klart allt till den moderna historien, prov och uppgifter. Jag måste säga att dessa modernister inte alls var så inteligenta, jag menar hur mycket av sin tid skulle någon lägga ner på en person som kallar sig dadaist och vill byta ut alla ord mot va som hellst.. Har börjat med kemin också, men det får jag fixa klart imorgon.

I övrigt så känns det ganska bra nu sådär, lite dåligt med pengar men det är jag iallafall inte ensam om. Och självklart är det ju en liten stressfaktor att det är denna julbasar snart också, närmare bestämt på lördag. Ska jobba i cafet bloand annat.. Kom förbi vettja. Annars blir det till att ta det lugnt i helgen tror jag.












/klara








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0