"Det är bra att det känns skit nu, då kommer det kännas as bra sen"

Kul att senast jag skrev i min blogg var ca 2 månader sedan.

Nu har jag och lille Simon fått våran nya lägenhet, den är väldigt fin! Det känns mer på riktigt att ha flyttat hemifrån nu, nu får man göra lite mer som man vill. Fast det får vi inte egentligen, vi får t.ex. inte borra i väggarna utan att fråga hyresvärlden först, gud så praktiskt.. Han kan ju flytta in här i någon vecka eller så, annars kommer vi behöva ringa hela tiden ju för vi flyttade ju nyss in. Konstigt påhitt tycker jag! Sedan så har vi det ultimata 70-tals köket, med härligt brun gult kakel och en resept låda, en sån som han i torsk på tallin har! Det är coolt!

På tal om annat så är årsarbetet nu avklarat, det är så skönt att jag är helt slut av lättnad. De senaste två veckorna har nog varit bland de mest påfrestande veckorna jag varit med om. Och då för att man har detta arbete får helvetet att göra klart så ska ju självklart allt annat hända då med.. Hallowen, flytt, fylla 18 och få massor av ansvar, fixa med banken, usch! Det är nästan som Simon sa när det var som värst "Det är bra att allt känns skit nu, då kommer det kännsa skit bra sen" gud vad jag ville slå honom jätte hårt när han sa så, men nu i efterhand kan jag faktiskt hålla med.

Det var väll det jag kände för att skriva just nu, förutom att jag vill faktiskt börja blogga på riktigt igen. Det ska jag allt göra!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0