Dålig uppdatering, ja men sånt händer!

Har inte haft tid att blogga i helgen. Jag har helt enkelt inte preoreterat det! Men nu så, nu kör vi. Helgen har varit ganska kul. I fredags var det lite fest hos Nava, tänkte inte gå först för att jag var så trött efter att ha förberätt julbasar i skolan till kl 8.. Men drog dit sen iaf, dansade och skrattade väldigt mycket. Kvällen slutade ju dock inte allt för roligt för mig och Olivia efter att ha druckit en massa whisky. Vaknade vid 9 och insåg att jag hade väldigt bråttom till skolan. Kom lite sent men det vart ju bra ändå. Så va det bara att jobba och se glad ut. Basaren vart skit lyckad, vi tjänade ca 10.000 kr till klass kassan! Efter en jobbig dag gick jag sedan hem och sov. Senare på kvällen drog jag Simon och Olivia till Hening. Kvällen resulterade i väldigt mycket 1-0 och ölkrig.. Och en del shtek dans också.

Idag är en slappar dag, kände att det var på sin platts.. Ska se matchen med Simpi sen och kanske ta en fika med tjejerna. Skriva lite kimi ska jag göra också.


Ska skriva en topp 4 också känner jag!

  • Freddes "manliga" halsduk
  • Adam halkar på balkongen!!!
  • Olivia fixar guss
  • Söt-Erik förvandlades över en kväll och blev Peddo-Erik
/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0