Dagarna och kvällarna, då leever jag..

.. på kvääällen! För er som inte har sätt Björn sjunga fel, det rekomenderas!

Idag har jag varit hemma, tyckte att jag behövde det. Kände mig hängig och fruktansvärt trött. Tanken var att jag skulle plugga, hann inte skriva så mycket.. Men lite! Sedan kom Zoda hit, fifa såklart.. Sen kom Olivia också och vi lagade mat, gick och handlade och bara tog det lugnt. En välbehövlig slappar dag med andra ord.

Är lite lagom arg på skolan. Tänkte att nu efter årsarbetet så kommer det bli lugnt, men icke.. Matte prov, skriv uppgift om Afghanistan, litteraturhistoria uppgifter, läsa bok och JULBASAR! oh nej! Dessutom har min kära skola fått mig av att må dåligt när jag tänker på bullar, brownies och bakverk i alla dess former. Jag har aldrig bakat såhär mycket i hela mitt liv.. Baka baka baka!!! neeeej!!

Tänkte lägga in en bild, från midsommar. I like it!



/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0