Dag i stillhet..

Har denna dag varit. Känns som om denna sjuka står och väntar runt hörnet, när jag vaknade i morse sved mina ögon som små krusbär och jag nös så det inte fanns någon motta på det. Och jag gick och la mig tidigt så det har inte med det att göra som min mamma hade sagt! Senare på efetrmiddagen så kom Olivia hit och spelade The Sims, socialt! Sen gick vi och fikade med Nava, det var mysi mys. Nu på kvällen har jag sätt på någon halv kass film och Simon har "kokat på" lite ägg.. Ja go vänner, Simon börjar verkligen bli gammal, det märks extra mycket när han väljer att använda fraser som "ska jag koka på lite ägg?" usch!

Hoppas jag känner mig bättre imorgon, vill inte bli sjuk, vill inte vara som alla andra!!!

Sedan så vill jag skicka en varm hälsning till min kära vän Cecilia! Hoppas för gudsskull att du blir bra snart. Inget får hända dig, i love u baby! <3

/klara

Kommentarer
Postat av: Natha

Hör av dig någon dag? Skulle vara kul att fika eller så någon dag.. Fyller år snart också, tänkte ha party party möjligtvis och du är välkommen.. Hör av dig, 0700091051!

2009-11-19 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0