Vanlig dag med väldigt mycket snö!

Det började snöa på dagen igår, fortsatte hela natten och imorse var det vitt som bara den. Halkade mig iväg till skolan med Martin, det var lite läskigt att gå för det var is under snön. Väl i skolan så byggde jag klart min flotte till mitt naturvetenskapsprojekt. Den vart fin, fast jag vet fortfarande inte om den funkar så bra. Vi hade redovisningar på våra arbeten och det va kul att höra vad de andra hade gjort. Stefania var i skolan också, trevligt trevligt! Sen när jag skulle cykla hem så var ju cykeljäveln full med snö, så det blev till att gå. Väl hemma var jag så trött att jag inte orkade göra något alls så jag sov lite och har slöat hela dagen. Kricka och Zoda kom och hälsade på, vi körde hänga gubbe och åt nötter. Trevligt. Nu ska jag sätta mig med kemin.. Har inte jätte mycket kvar, hoppas jag hinner klart. Imorgon är det typ sista dagen innan lovet. Det ska bli väldigt skönt måste jag säga. Aja, kvarkarna väntar.



Om man tittar så är det ganska fint på vintern också.

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0