Tråkig skoldag, tråkigt väder, rolig Klara!

Ja usch ja, skolan var inte kul idag.. Steffe var inte där, Isak va dryg, Shimme försov sig och det har varit extremt grått idag. Men jag och Martin hade ändå ganska kul. Martin som för övrigt ligger i våran soffa och sover, hihi. Dagens måltid bestod av tortelini med sås, helt okej..

Imorgon ska vi gå på bio med klassen, detta verkar dock var frivilligt så jag tror jag hoppas det, har en del att göra ändå. Skriva arbete och städa tex. Vi ska ju nämligen ha inflyttningsfest i helgen, mysi mys. Då ska jag ta massa mysiga bilder! Och resensera kvallen! Det ända som är lite körigt är att det kommer ca 25-30 pers om alla kommer och jag får ihop det till att vi har ca 10 sittolattser. Men det får väll ordna sig ändå.

Nej gud vad jag måste skriva på mitt arbete nu!

/klara

Kommentarer
Postat av: stef

mamma säger att jag inte borde ge bort det där barbordet och det verkar ju vettigt. eftersom jag vll ha det men inte kan. eller blöh.



men jag har kommit på en ny sak hehe. ledtråd: finns det hjärterum finns det stjärterum.

2009-12-09 @ 22:14:53
Postat av: klara

skit då, haha ne men jag bara sköje.. det blir skita bra. KOM TILL SKOLAN IMORGON!!!!

2009-12-09 @ 23:20:26
Postat av: per moberg

är du full?

2009-12-10 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0