Taco kväll, skolan, saco mässa...

Igår var det taco kväll med våra kära grannar, det var mysigt. Först var vi och handlade och sen lagade vi mat tillsammans. Rödvin och tacos, det är vuxenpoäng!!

Nu sitter jag i skolan och har inte allt för roligt.. Ska ha gymnastik snart och det är ju inte as kul på ngt sätt alls. usch usch usch. Senare ska jag hucka up med Olivia och mysa lite. Sen kanske det bär av till munken för att se Martins föräldrars band. hihi.

Imorgon är det saco mässa, hoppas Stefania kommer så vi kan sjunga i bussen tillsammans! Det ska bli kul faktiskt, förutom att bussen dit går kl 07.15!!! Det är för tidigt för min lilla kropp. Ska kolla lite olika grafiska design program och något fredsprogram som en lärare tippsade mig om. Simon sa till mig att samla på mig en massa skit också, som tandborstar och plåster. hahaha, det var kul! Nu ska jag faktiskt gå in på deras hemsida och kolla lite.


/klara

Kommentarer
Postat av: stefania

jag kommer om vi sjunger!

2009-12-03 @ 12:53:58
URL: http://stefrand.blogg.se/
Postat av: stefania

ta med dig kameran som jag tog hem till dig en gång, om du hittar den. så kan vi ta massa "roliga" bilder i storstan. :)jag tar med mig batterierrr.

2009-12-03 @ 12:58:39
Postat av: klara

jag kan ta med mig en annan, jag vet inte vart den där du hade är.. den var inte bra. Men kom!! jag har så tråkigt utan dig..

2009-12-03 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0