Söndag, fy fan va söndag!

Det ligger som i luften det här med söndag. Ligger i soffan med min lilla dator och tittar på repriser av program som har gått i veckan, har en stor godispåse på bordet bredvid mig och snart ska jag stoppa in en pizza i mikron. Men jag undrar när det kommer mer Top Model?!

  
bara skit, söndagsunderhållning!!


Helgen i helhet har varit bra. Igår så var det en ganska slapp lördag, var och bowlade med tjejorna för att fira natha, det va skit kul och träffas alla igen men jag var så jävla skakis i armen bara. Simon och Henka satt hemma och drack rödvin med tända ljus och tittade på en mysig snyft film.. Det var en rolig syn! Amanda kom förbi och tog ett glas med finsk tranbärs skit, usch va äckligt det var!

Runt kl 9: Tillbaka till bloggen! Har inte åstakommit mycket alls idag faktiskt, men jag tänker inte känna mig dålig för det. Tittat på massor av tv och nyss såg jag och Sippi "500 days of Summer" den va bra men lite seg. Tidigare såg vi "vad blir det fö mat" med Per Moberg, han verkar vara en hyvens kille! Nu ligger jag här i soffan igen och väntar på att PH ska börja, har tänt lite mys ljus i lägenheten och kanske, om jag orkar så gör jag mig en kpp te. Känns bra med en lugn söndag, kommer vara utvilad imorgon och prestera i skolan, det är ju sista veckan innan jullovet. Tiden har gått så fort när man tänker på det, snart är det jul.. Känns som det var sommar för en månad sen och efter juln kommer det gå superfort och så står jag där och ska ta studenten.. Vad ska jag göra då? knasigt att tänka på det.. Nu svävar jag iväg, kanske är bra att skriva lite tankar ibland. Nu blev jag väldigt sugen på det där teee et. hihi, see jah! 


/klara


Kommentarer
Postat av: amandaaamanda

jag vet det går aldrig nåt bra på söndagagr

2009-12-13 @ 16:10:41
URL: http://dotteralberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0